Інтерактивні методики викладання для покоління Z.

Автор(и)

  • Yu. Pachos Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • V. Poltorak Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

теорія поколінь, покоління Z, інтерактивні методики викладання

Анотація

Особливості кожного покоління стають визначальними у розробці підходів до роботи з ними, у тому числі у сфері освіти. Представники покоління Z, які зараз навчаються у ЗВО є візуалами, мають кліпове мислення, не уявляють свого життя без технологій. Тому вони потребують особливих підходів у викладанні та навчанні. Задовольнити їх потреби в освіті покликанні інтерактивні методики викладання.

Біографія автора

Yu. Pachos, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. іст. наук

Посилання

Twenge J.M. Have Smartphones Destroyed a Generation? URL : https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2017/09/has-the-smartphone-destroyed-ageneration/534198/

8 фактів про молодь: Прогресивні, інтернет-залежні, самотні URL : https://espreso.tv/article/2017/06/25/9_faktiv_pro_molod

Савчук Т. Покоління Z: «Міленіали на стероїдах», які виросли з телефоном в руці. Радіо Свобода. 17 грудня 2017. URL : https://www.radiosvoboda.org/a/28920838.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Підсекція 3.2. Teaching& learning: зміна парадигми