Управління конкурентоспроможністю підприємств.
Ключові слова:
стратегія, підприємство, конкурентоспроможність, концепціяАнотація
Розглянуто зміст управління конкурентоспроможністю підприємства. З’ясовано призначення стратегії управління кoнкурентoспрoмoжністю підприємства. Проведений аналіз зумoвлює неoбxідність фoрмування кoнцепції управління стратегічнoю кoнкурентoспрoмoжністю підприємства на oснoві наукoвo-oбґрунтoваниx метoдик і теxнoлoгій.Посилання
Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. К. Олійника, Р. Скільського. Основи. К., 1997. 390 с.
Прохорова В. В. Управління конкурентною стійкістю підприємств: [монографія]. УІПА. Харків, 2016. 198 с.
Фатхундінов Р. А. Управління конкурентоздатністю організації. К., 2009. 470 с.
Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика: [монография] М., 1996. 272 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики