Асиметрія трудових доходів зайнятих в сфері освіти в Україні.

Автор(и)

  • M. Vlasenko Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Ключові слова:

доходи населення, зайнятість населення, ринок праці, диференціація доходів населення, асиметрія трудових доходів, соціально-економічна асиметрія

Анотація

У статті аналізується проблема диференціації та асиметрії трудових доходів населення в контексті асиметрії доходів працівників в галузі освіти в Україні. Досліджується сучасний стан трудових доходів працівників в галузі освіти. Намічаються перспективи заходів щодо оптимізації міжгалузевої асиметрії в оплаті праці персоналу.

Біографія автора

M. Vlasenko, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

аспірант (здобувач PhD)

Посилання

Безтелесна Л. І. Макроекономічні закономірності функціонування національного ринку праці. Статистика України. 2012. № 1(56). С. 22–27.

Гринкевич С. С. Трансформаційні зміни національного ринку праці в умовах євроінтеграції. Бізнес Інформ. 2014. № 10. С. 197–202.

Державна служба статистики України. URL : http://www.ukrstat.gov.ua/

Інноваційна Україна 2020: національна доповідь / за заг. ред . В.М. Гейця та ін.; НАН України. К., 2015. 336 с.

Колот А. М., Кравчук О. І. Людина і нова економіка: діалектика розвитку. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. 2015. № 1(9). С. 8–29.

Кулицький С. Ринок праці та розвиток економіки України. Україна: події, факти, коментарі. 2018. № 21. С. 35–46.

Лаушкін О. М. Трансформація зайнятості в умовах нової економіки: дисертація на здобуття наукового ступ. канд. екон. наук (08.00.07) / Донецький національний університет (м. Вінниця) / О.М. Лаушкін. Вінниця, 2015. 373 с.

Соціально-трудові відносини зайнятості: сучасні тенденції, виклики, шляхи розвитку: монографія / [А. М. Колот, С. І. Бандур, І. Ф. Гнибіденко та ін.]; за наук. ред. А. М. Колота, І. Ф. Гнибіденка. К. : КНЕУ, 2015. 321 с.

Статистичний щорічник України. К.: Державна служба статистики України, 2018.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики