Світові тенденції формування інформаційного простору після 2014 року та їх вплив на Україну.

Автор(и)

  • A. Osmolovska Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

інформаційний простір, інформаційні ресурси, політичний імідж, інформаційна політика

Анотація

На становлення та трансформацію міжнародного образу держави впливають більшою мірою зовнішні чинники, що зумовлені сучасними тенденціями посилення впливу міжнародного середовища та міжнародних стандартів на внутрішню політику держав. Набуває значення проблема створення образу країни в засобах масової інформації, а взаємодія та протистояння держав змістилися саме в інформаційно-комунікаційне середовище.

Біографія автора

A. Osmolovska, Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант

Посилання

Бондаренко С. В. Інформаційний компонент політики брендингу територій в умовах нелінійних процесів. Політичне життя. 2017. № 1–2. С. 21–26.

Галумов Э. А. Международный имидж России: стратегия формирования. М., 2003. С. 111–113.

Промская Н. Сети и медиа. Новая среда обитания человека. URL: http://hvylya.net/analytics/society/seti-i-media-novaya-sreda-obitaniya-cheloveka.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 1. Економічні, психологічні та політичні виміри суспільного розвитку в ХХІ столітті