Світові тенденції формування інформаційного простору після 2014 року та їх вплив на Україну.

Autor

  • A. Osmolovska Донецький національний університет імені Василя Стуса

Słowa kluczowe:

інформаційний простір, інформаційні ресурси, політичний імідж, інформаційна політика

Abstrakt

На становлення та трансформацію міжнародного образу держави впливають більшою мірою зовнішні чинники, що зумовлені сучасними тенденціями посилення впливу міжнародного середовища та міжнародних стандартів на внутрішню політику держав. Набуває значення проблема створення образу країни в засобах масової інформації, а взаємодія та протистояння держав змістилися саме в інформаційно-комунікаційне середовище.

Biogram autora

A. Osmolovska, Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант

Bibliografia

Бондаренко С. В. Інформаційний компонент політики брендингу територій в умовах нелінійних процесів. Політичне життя. 2017. № 1–2. С. 21–26.

Галумов Э. А. Международный имидж России: стратегия формирования. М., 2003. С. 111–113.

Промская Н. Сети и медиа. Новая среда обитания человека. URL: http://hvylya.net/analytics/society/seti-i-media-novaya-sreda-obitaniya-cheloveka.html

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 1. Економічні, психологічні та політичні виміри суспільного розвитку в ХХІ столітті