Інноваційні формати для розвитку ритейлу.

Автор(и)

  • L. Ivanenko Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

ритейл, інноваційні формати ритейлу, інтернет-торгівля, потреби покупців

Анотація

У статті розглянуто інноваційні процеси, що відбуваються у сучасному ритейлі. Запропоновано модель роздрібних ігрових секторів, що базується на типі товару та особливості його покупки. Узагальнено підходи роботи з покупцями на основі їх основних потреб.

Біографія автора

L. Ivanenko, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

Посилання

Севрук І. М. Маркетингові інновації в діяльності міжнародних роздрібних мереж. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. 2013. Т.18. Вип. 1. С. 180–188.

Поло В. Интернет-торговля в Украине: 15 слайдов о e-commerce. URL: https://netpeak.net/ru/blog/15-slaydov-o-tom-kak-razvivaetsya-rynok-elektronnoy-kommercii-vukraine/

Клюка А. Исследование рынка электронной коммерции в Украине. URL: https://ain.ua/2013/04/11/e-commerce-v-ukraine/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики