Сучасний стан інституалізації міжнародної академічної мобільності.

Автор(и)

  • К. Аверіна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ключові слова:

інституалізація, інтернаціоналізація, сучасний заклад вищої освіти

Анотація

Міжнародна академічна мобільність стає невід’ємною частиною освітнього процесу, тому питання її інституалізації дуже актуально в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного закладу вищої освіти. Розширення кордонів та збільшення попиту на українському ринку освітніх послуг ставить нові виклики та завдання, вирішення яких дозволить гармонізувати культурно-освітній простір сучасної вищої школи.

Біографія автора

К. Аверіна, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Андреева К. С. Международная академическая мобильность как фактор развития внутренней академической мобильности. Вопросы современной науки и практики. Университет им. В. И. Вернадского, 85‒88.

Белова Н. І. Академическая мобильность преподавателей и студентов: состояние и перспективы развития. Академическая мобильность – важный фактор образовательной евроинтеграции Украины. Харьков: Изд-во НУА.

Бех І. Д. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Режим доступу: http://ipv.org.ua/component/content/article/8-beh/56-2012-09-04-22-32-01.html

Кременя В. Г. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз. Київ: Наукова думка.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Підсекція 3.1. Виклики – 2020 для українських ЗВО