Сучасний стан інституалізації міжнародної академічної мобільності.

Autor

  • К. Аверіна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Słowa kluczowe:

інституалізація, інтернаціоналізація, сучасний заклад вищої освіти

Abstrakt

Міжнародна академічна мобільність стає невід’ємною частиною освітнього процесу, тому питання її інституалізації дуже актуально в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного закладу вищої освіти. Розширення кордонів та збільшення попиту на українському ринку освітніх послуг ставить нові виклики та завдання, вирішення яких дозволить гармонізувати культурно-освітній простір сучасної вищої школи.

Biogram autora

К. Аверіна, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

канд. пед. наук, доцент

Bibliografia

Андреева К. С. Международная академическая мобильность как фактор развития внутренней академической мобильности. Вопросы современной науки и практики. Университет им. В. И. Вернадского, 85‒88.

Белова Н. І. Академическая мобильность преподавателей и студентов: состояние и перспективы развития. Академическая мобильность – важный фактор образовательной евроинтеграции Украины. Харьков: Изд-во НУА.

Бех І. Д. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Режим доступу: http://ipv.org.ua/component/content/article/8-beh/56-2012-09-04-22-32-01.html

Кременя В. Г. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз. Київ: Наукова думка.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 3. Підсекція 3.1. Виклики – 2020 для українських ЗВО