Сучасні тенденції вітчизняної вищої освіти.

Автор(и)

  • L. Gevlych Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • I. Gevlych Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

вища освіта, тенденції, lifelong learning, дуальність, смарт-освіта, soft skills, on-line-курси

Анотація

В Україні наразі спостерігається криза галузі вищої освіти, пов’язана, зокрема, із невідповідністю рівня освіти у вітчизняних та кращих світових вишах. Тому дослідження сучасних освітніх тенденцій з точки зору їх застосування в Україні є важливим теоретичним та практичним завданням. У роботі досліджені такі освітні тенденції, як lifelong learning, дуальність, смарт-освіта, формування soft skills за допомогою on-line-курсів, визначені напрями подальших досліджень.

Біографії авторів

L. Gevlych, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

I. Gevlych, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. тех. наук, доцент

Посилання

Commission of the European Communities. Brussels, 21.11. 2001. COM (2001) 678 final. Communication from the Commission «Making a European Area of Lifelong Learning a Reality». URL : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ.

Гевлич Л. Л., Гевлич І. Г. Дуальна освіта при підготовці незалежного аудитора. Перспективні шляхи розвитку науки та освіти: Матеріали XIІІ міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції, Дніпро, 31 січня 2019. Ч.3. Дніпро: НОК, 2019. С. 25-29.

Тихомиров В. П. Мир на пути Smart Education: новые возможности для развития. Открытое образование. 2011. № 3. С. 22–28.

Гуревич Р., Кадемія М. Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти. Теорія і практика управління соціальними системами. 2016. № 4. С. 71–78.

Найкраща освіта для кожного. URL: https://prometheus.org.ua.

Робота майбутнього: 10 навичок, які будуть затребувані в 2020 році. URL : https://ukr.media/science/280897/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Підсекція 3.1. Виклики – 2020 для українських ЗВО