Формування полікультурного компоненту в професійному становленні майбутнього фахівця дошкільної та початкової освіти.

Автор(и)

  • S. Lapshyn Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • I. Lapshyna Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Ключові слова:

вища освіта, професійне становлення фахівця, полікультурний компонент, формування компетентності

Анотація

Автори статті стверджують необхідність формування полікультурного компоненту в розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, коментують потенціал навчальних дисциплін щодо становлення полікультурної компетентності здобувача вищої освіти.

Біографії авторів

S. Lapshyn, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

канд. іст. наук, доцент

I. Lapshyna, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

канд. пед. наук, доцент

Посилання

Голюк О. А., Лазаренко Н. І., Йоланта Гурал-Пулроле, Томаш Кук Реалізація права студентів на міжнародну академічну мобільність у практиці роботи закладів вищої педагогічної освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 52. Київ– Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 268–272.

Ковальчук О. Питання полікультурної освіти в світлі розвитку сучасної педагогіки. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2002. Вип. 16. Ч. 1. С. 37–43.

Пасинкова І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США. Мова і культура. Вип. 4. Ч. 2. К., 2002.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Підсекція 3.3. Становлення сучасного фахівця у галузі соціально-поведінкових наук