Формування полікультурного компоненту в професійному становленні майбутнього фахівця дошкільної та початкової освіти.
Ключові слова:
вища освіта, професійне становлення фахівця, полікультурний компонент, формування компетентностіАнотація
Автори статті стверджують необхідність формування полікультурного компоненту в розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, коментують потенціал навчальних дисциплін щодо становлення полікультурної компетентності здобувача вищої освіти.Посилання
Голюк О. А., Лазаренко Н. І., Йоланта Гурал-Пулроле, Томаш Кук Реалізація права студентів на міжнародну академічну мобільність у практиці роботи закладів вищої педагогічної освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 52. Київ– Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 268–272.
Ковальчук О. Питання полікультурної освіти в світлі розвитку сучасної педагогіки. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2002. Вип. 16. Ч. 1. С. 37–43.
Пасинкова І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США. Мова і культура. Вип. 4. Ч. 2. К., 2002.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 3. Підсекція 3.3. Становлення сучасного фахівця у галузі соціально-поведінкових наук