Forming the multicultural component in the professional development the future specialist of preschool and primary education.

Authors

  • S. Lapshyn Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • I. Lapshyna Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Keywords:

higher education, specialist’s professional formation, multicultural component, competency formation

Abstract

The authors emphasize the necessity of forming the multicultural component while developing the professional competences of future specialists of the preschool and primary education. They also comment on the educational courses’ potential regarding the development of a higher education student’s multicultural competence.

Author Biographies

S. Lapshyn, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

канд. іст. наук, доцент

I. Lapshyna, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

канд. пед. наук, доцент

References

Голюк О. А., Лазаренко Н. І., Йоланта Гурал-Пулроле, Томаш Кук Реалізація права студентів на міжнародну академічну мобільність у практиці роботи закладів вищої педагогічної освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 52. Київ– Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 268–272.

Ковальчук О. Питання полікультурної освіти в світлі розвитку сучасної педагогіки. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2002. Вип. 16. Ч. 1. С. 37–43.

Пасинкова І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США. Мова і культура. Вип. 4. Ч. 2. К., 2002.

Issue

Section

Секція 3. Підсекція 3.3. Становлення сучасного фахівця у галузі соціально-поведінкових наук