Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу особистості студента в умовах сучасної вищої школи.
Ключові слова:
творчість, творчий потенціал особистості, розвиток, студент, вища школаАнотація
В роботі подано короткий огляд підходів до визначення поняття «творчий потенціал». Висвітлено питання розвитку творчого потенціалу особистості студента в освітньому середовищі, його необхідні компоненти та особливості розвитку у сучасних умовах.Посилання
Варгата О. В., Завада І. А. Формування творчого потенціалу майбутнього психолога засобами інноваційних технологій у вищій школі. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2017. № 14. С. 8–11.
Моляко В. О. Творчий потенціал людини як психологічна проблема. Обдарована дитина. 2005. № 6. С. 2–9.
Остапенко Н. І. До проблеми реалізації творчого потенціалу особистості. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2013. №11. С. 105–108.
Тищенко Т. І. Напрями розвитку творчого потенціалу студентів. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. «Засоби навчальної та науково-дослідної роботи». 2012. Вип. 38. С. 151–158.
Яланська С. П., Оніпко В. В. Стимулювання творчої активності студентів педагогічних ВНЗ. Проблеми сучасної психології. 2015. Вип. 30. С. 754–763.