Маркетингове управління науковою діяльністю закладів вищої освіти.

Автор(и)

  • N. Buga Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • T. Yanchuk Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетингове управління, заклади вищої освіти, маркетинговий підрозділ, комунікації

Анотація

Доведено доцільність застосування маркетингового управління науковою діяльністю закладів вищої освіти, що передбачає використання специфічного інструментарію «маркетинг-мікс».

Біографії авторів

N. Buga, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

T. Yanchuk, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

Посилання

Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19

Закон України «Про вищу освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Рябова З. В. Маркетингове управління в освіті: технологічний аспект. Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

Електронна енциклопедія Львівської політехніки. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики