Маркетингове управління науковою діяльністю закладів вищої освіти.
Ключові слова:
маркетингове управління, заклади вищої освіти, маркетинговий підрозділ, комунікаціїАнотація
Доведено доцільність застосування маркетингового управління науковою діяльністю закладів вищої освіти, що передбачає використання специфічного інструментарію «маркетинг-мікс».Посилання
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19
Закон України «Про вищу освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Рябова З. В. Маркетингове управління в освіті: технологічний аспект. Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612
Електронна енциклопедія Львівської політехніки. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики