Marketing management of scientific activity of institutions of hinder education.
Keywords:
marketing management, institutions of hinder education, marketing department, communicationsAbstract
It is proved the expediency of application of the marketing management of scientific activity of institutions of hinder education, which involves the use of specific tool «marketing mix».References
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19
Закон України «Про вищу освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Рябова З. В. Маркетингове управління в освіті: технологічний аспект. Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612
Електронна енциклопедія Львівської політехніки. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612
Downloads
Issue
Section
Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики