Marketing management of scientific activity of institutions of hinder education.

Authors

  • N. Buga Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • T. Yanchuk Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

marketing management, institutions of hinder education, marketing department, communications

Abstract

It is proved the expediency of application of the marketing management of scientific activity of institutions of hinder education, which involves the use of specific tool «marketing mix».

Author Biographies

N. Buga, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

T. Yanchuk, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

References

Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19

Закон України «Про вищу освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Рябова З. В. Маркетингове управління в освіті: технологічний аспект. Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

Електронна енциклопедія Львівської політехніки. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

Issue

Section

Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики