Маркетингове управління науковою діяльністю закладів вищої освіти.

Autor

  • N. Buga Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • T. Yanchuk Донецький національний університет імені Василя Стуса

Słowa kluczowe:

маркетингове управління, заклади вищої освіти, маркетинговий підрозділ, комунікації

Abstrakt

Доведено доцільність застосування маркетингового управління науковою діяльністю закладів вищої освіти, що передбачає використання специфічного інструментарію «маркетинг-мікс».

Biogramy autorów

N. Buga, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

T. Yanchuk, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент

Bibliografia

Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19

Закон України «Про вищу освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Рябова З. В. Маркетингове управління в освіті: технологічний аспект. Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

Електронна енциклопедія Львівської політехніки. URL : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2612

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 2. Науково-практичні та освітні аспекти соціально-поведінкових наук: тренди і виклики